Jag har gjort en blogg!

Jag här aldrig skrivit en blogg, men här fått för mig att göra det nu. Här kommer jag skriva om allt jag råkar tycka är intressant för tillfället!

Detta kommer antagligen innefatta till stora delar: spel, vetenskap, film, mysterier och äventyr. Jag kanske berättar om coola grejer jag varit med om, eller hört talas om, populära eller aktuella ämnen, eller arga utspel om saker jag här åsikter om. I de fall jag refererar till fakta räknar jag med att alltid referera till källan det kommer ifrån. Rätta mig gärna!

Jag här ingen aning om hur ofta eller mycket den här bloggen kommer uppdateras, (jag vill bara ha en blogg för att många andra här det!) men det jag skriver kommer försöka våra bra och genomtänkt.

Det här är ett introduktionsinlägg. Ett riktigt inlägg kommer snart!

//Arne

Jag har inte presenterat mig själv heller. Det gör jag kanske inte alls heller. Jag är inte säker på att det är relevant.

One thought on “Jag har gjort en blogg!

Kommentera

