Nu vet jag vad jag ska skriva om!

Okej, såhär efter tre stora inlägg i min första blogg någonsin måste jag klargöra några saker. När jag startade bloggen gjorde jag det bara för att jag också ville ha en blogg precis som alla andra. Jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva om. Nu vet jag det, tror jag. Jag kommer ha minst ett stort inlägg per vecka, med temat: Vetenskap, kritiskt tänkande och folk som luras! Jag försöker vara både informativ och humoristisk. Det kommer fortfarande vara sånt jag är intresserad av för tillfället, och det kan fortfarande komma fler korta inlägg som detta.

För att ha något att komma med, länkar jag ändå till gratisfilmen ”Here Be Dragons”. En 40 min dokumentär om just kritiskt tänkande, som absolut är sevärd! Du kan se den online eller ladda ner den i olika format.
http://herebedragonsmovie.com/

ps. Det kommer ett nytt riktigt inlägg senare idag!

ps2. Om du gillar min blogg, se till att du prenumererar. Klicka på ”Inlägg RSS” uppe till höger!

One thought on “Nu vet jag vad jag ska skriva om!

  1. Det är bra att du bestämt dig för något att skriva om, det är nästan ett steg längre än mig, för jag skriver ju bara om det som faller mig in, hur galet livet kan vara!

Kommentera

