Ett litet inlägg – i väntan på ett stort!

Okej, nu ligger jag här och skriver på min nya Macbook. Yep! Jag har köpt en ny dator, och en Mac! Varför en Mac nu efter alla år med PC? Hmmm… En intressant fråga…

Hur som helst! Jag håller på och skriver på ett inlägg om något jag alltid tyckt är jätteintressant, men attans krångligt! Så vad ska jag bidra med så länge…? Jag kan alltid följa upp inlägget om CERN med ett galleri bilder som helt enkelt visar att CERN inte bara är fantasktiskt vetenskapligt sett, utan också helt underbart vackert! Titta på dessa UNDERBART VACKRA bilder:

http://www.boston.com/bigpicture/2008/08/the_large_hadron_collider.html

Angående nästa inlägg så hade jag tänkt skriva om ett tema jag verkligen tycker är intressant. Så försök lista ut vad det är! Btw, här är en ledtråd!

2 thoughts on “Ett litet inlägg – i väntan på ett stort!

Kommentera

