Geek-Out-Month!!!1 Börjar snart!

Bloggen har nästan 1000 hits och allt går som smort… varför ändra något alls? …för att jag vill!

Nu bryter vi äntligen mönstret såhär efter julhelgen och tar en välförtjänt paus från allt vad vetenskap, pseudovetenskap, skepticism, knäppskallar och bedragare är och undersöker den här gången ett helt annat område! Den här månaden handlar om allt nördigt jag kan komma på! I alla fall så mycket jag hinner med på en månad!

Du är välkommen till ”En blogg om allt jag tycker är intressant för tillfället!”
Välkommen till ”Geek-Out-Month!!!1”
C5010567-43EA-40CD-89F9-AE029A9774B5.jpg

7 thoughts on “Geek-Out-Month!!!1 Börjar snart!

  1. Äh… jag kommer inte sluta skriva om vetenskap! Där finns hur mycket som helst kvar att skriva om! Och det tänker jag göra!

    Det är bara en månad med nördiga saker! :p

  2. Läst dina texter också! Intressant läsning, men jag håller inte helt med om din definition av vetenskap. Du beskriver den vetenskapliga processen och bevis väldigt bra, men jag håller inte med om att vetenskap definieras som fakta, eller att teorier inte är vetenskap. Men det tar jag i din tråd!😉

  3. checka ut nystylade huggtand! :D:D följer din blogg till varje inlägg! men nu får du läsa min om du inte redan gjort😀

    huggtand.wordpress.org

    hf

    //Simon

  4. Instant subscribe på Huggtand! Dock ett tips till Simon:

    Om du ska promota din blogg – se till att du anger rätt adress :p
    det ska vara huggtand.wordpress.com

Kommentera

