Jag sölar…

Den senaste veckan har jag fått en ofantlig massa mail* från folk som kräver att jag ska sluta söla och posta ett nytt inlägg snart! Och det tycker jag med… men det är inte klart ännu… och det är inte mitt fel!

Felet ligger dels i att jag har ett liv (försöker åtgärda) och dels i det här:
E5F427F7-760F-40CE-88C0-AC429037F0D1.jpg

Street Fighter 4 är det mest beroendeframkallande spelet jag spelat på länge. Så just nu kommer det i vägen för en massa annat. Bland annat för bloggen. Men jag skriver ibland ändå… men söligt… men det kommer…😉

linje b-s.jpg
*inte en ofantlig massa mail

5 thoughts on “Jag sölar…

Kommentera

