Glad överaskning – Free comic book day!

Idag tittade jag hem till mina föräldrar och såg ett brev adresserat till mig, fast på deras adress där jag inte bott på snart 2,5 år.

brev-hem.png

Vad kan finnas i brevet? Och varför skickades det hit? Det står ”Seriebörsen Linköping” uppe i ett hörn. Jag öppnade kuvertet och… WTF???

tmnt-1-free.png

Klart jag blir glad när jag hittar första numret någonsin av TMNT – en av mina favoritserier!😀😀😀

Jag fick också med senaste numret av Tales of the TMNT!tales-ocksa.png

Men varför? Free comic book day? Något som firar TMNT;s 25 års jubeleum? Och hur kommer det sig att jag får den? Jo, jag tror jag har en aning…

För över tre år sedan skickade jag in en prenumeration på tidningen TMNT. Tidningen var på paus då manusförfattaren jobbade med den animerade filmen som var på gång. Nu verkar tidningen ha kommit igång igen, och jag har fått min prenumeration… åsså ger de ut första numret som 25-års present.

Tror jag, men varför bry sig? Nu ska jag läsa TMNT!

cowab.png
Cowabunga sucker!

4 thoughts on “Glad överaskning – Free comic book day!

  1. Jag har en annan teori, din ansökan ang. prenumeration till tidningen har inte kommit fram förren nu då brevet tog snigelposten via Australien.. 😉

Kommentera

