Spindlel-veckan, börjar nu!

Araknofobi, rädsla för spindlar, är en av våra vanligaste fobier. Eftersom det är den ”Internationella Spindel-veckan” nu, kommer alla inlägg resten av veckan att handla om spindlar!

Jag började faktiskt skriva på det här redan i måndags, men det går sakta och liknar starkt självplågning, då jag också tycker spindlar är hemska djur. Men det går bättre och bättre. Och är faktiskt mer intressant ät jag först trodde.

Så nu inleds ”Internationella Spindel-veckan”! Välkommen!

Bild 1.png

2 thoughts on “Spindlel-veckan, börjar nu!

  1. hmm måste berätta det för min spindelälskane kompis😀

    han har en tarantella hemma som är så lat att den nästan alldrig flyttar på sig i akvariet, och det gör den inte heller när man tar ut den:/

  2. Bra idé!

    Får se hur mycket jag har att bidra med för en spindelälskare. Jag är i vanliga fall inget spindel-fan själv, men har upptäckt att de är rätt intressanta djur faktiskt.

Kommentera

