Julen får vänta!

Skärmavbild 2009-12-19 kl. 16.42.50.png

Såhär slutade mitt senaste inlägg i slutet på november. Sen dess har jag haft fullt upp med allt annat och inte haft tid med bloggen eller den tänka ”jul-specialen”. Den skjuts därför upp till nästa månad. Julen är härmed flyttad! Glöm inte att boka av bokade julbord och tomte-dräkter.

Julen är trots allt min favorithögtid och jag vill inte lämna bloggen helt under december månad. Så här kommer iaf en jul-sång av Tim Minchin. Den sammanfattar hyfsat hur jag känner kring julen.


Hjälp Tim att nå topplistorna i jul! Köp den via iTunes här!

Gillar den riktigt bra! Men den passar bara hyfsat. Det känns lite väl melankolisk för att riktigt passa min känsla kring julen. En jul-sång jag fastnat för är snarare denna:

linje-r-s.jpg

God Jul!

Kommentera

